Bezoekadres: Smart Business Center | Daalwijkdreef 47 Amsterdam Zuid Oost |
Sinds januari werkt Salesexpertise voor Pinch. We hadden een een kort interview met Managing Director Tim Klein Haneveld
Salesexpertise breidt uit met contentmarketing en gaat steeds meer een full service sales- en marketingbureau worden.
Engel & Völkers GG Magazine publishes each quarter a glossy in 900.000 copies, personally handed out to each client. Worldwide there are more then 800 Engel & Völkers locations. The average housing selling price at Engel & Völkers is over a million euros. This reach of a wealthy target group is interesting for advertisers. Salesexpertise is agent for GG Magazine in the BENELUX. We asked sales director Habib Ferogh about himself and his opinion about the future of media.
MIeke Karregat is commercieel directeur bij 100 % Media en Partnernetwerk, voorheen 100%NL Magazine. Ooit gestart als uitgeverij maar inmiddels ook een allround saleshuis. Salesexpertise heeft 5 vragen voor Mieke waaronder: "Voor welke snack mag jij 's nachts wakker worden gemaakt"?
5 Snackvragen aan.... Salesexpertise vraagt deze keer aan Ronald van Broek wat hem beweegt, waarom hij doet wat hij doet en voor welke snack hij wakker gemaakt mag worden. Ronald staat rechts op de foto.
Het vak van mediasales is veranderd. De afgelopen weken, sinds ik met Deborah Ubachs salesbureau Salesexpertise ben gestart heb ik veel account managers, sales managers/directors en uitgevers gesproken. Ik deel graag een update van mijn bevindingen met jullie.
5 Snackvragen aan.... Salesexpertise vraagt deze keer aan Deborah Ubachs waarom ze doet wat ze doet en voor welke snack zij wakker gemaakt mag worden.
Voor veel account managers is een verkoopgesprek vaak hetzelfde, ongeacht of het een nieuwe klant betreft of een bestaande. Toch is een verschil tussen deze gesprekken. In dit artikel een aantal verschillen waar je rekening mee moet houden.
Hey Account Manager! Ben je klaar voor 2020?
Dit zijn de acties die het je gemakkelijker maken.
Hoe verbetert je team de communicatie via LinkedIn en halen ze meer new business binnen?
Iedereen wil droomklanten. Klanten van naam die weer andere klanten van naam trekken. Of klanten die heel goed bij je portfolio passen, maar het allerbelangrijkste: dit zijn klanten met een hoge toegevoegde waarde qua winst. Want daar gaat het uiteindelijk om.
Je wilt meer omzet, nieuwe klanten, of juist andere klanten die meer marge opleveren. Hoe doe je dat?
Sales is een expertise. Steeds meer bedrijven schakelen (tijdelijk) experts in om bedrijfsonderdelen beter te laten functioneren. Wij zien ook dat bedrijven steeds vaker projectmatig op zoek zijn naar tijdelijke ondersteuning van hun sales afdeling. Dan gaat het om training, business development en tijdelijke aansturing van een salesafdeling.