Bezoekadres: Smart Business Center | Daalwijkdreef 47 Amsterdam Zuid Oost |  

Ja, ik ontvang graag meer informatie over de media course


Deze vierdaagse training is bedoeld voor accountmanagers uit de mediabranche die zich willen ontwikkelen op inhoud, op het gebied van marketingcommunicatie, branded content, marktbewerking, concepting, mediaplanning, LinkedIn en gespreks- en presentatietechnieken. Vandaag de dag gaat het om inhoud, maar zeker ook om sales. Deze training wordt speciaal op maat gemaakt voor mediabedrijven.

Wat leer je in de media course?

De media course bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Klantstrategieën: hoe stel ik mijn target centraal. Welke potentiële klantgroepen zijn het meest interessant en hoe kom ik in contact met potentiële nieuwe klanten? We laten je zien welke communicatiemogelijkheden er zijn en wanneer je op welk moment daar gebruik van kunt maken voor welke klant. Waar moet een accountplannen aan voldoen en hoe maak je die?

  • Hoe ziet een marketingcommunicatiestrategie eruit? De samenhang tussen marketing en merk. Uitganspunten zoals de marketingcommunicatiedoelgroep en -doelstellingen, insights en probleemstelling passeren de revue.

  • Mediaplanning. Hoe maak je een mediaplan, wat is de kracht maar ook zwakte van andere media?

  • Concepting. Iedereen is creatief en anders kun je het leren. Hoe bedenk ik nou een passend concept voor mijn klant en hoe presenteer ik dit. Branded content, productplacement, events, welke commerciële vormen passen in het concept?

Kortom, alle facetten om je te verbeteren als (cross)mediale accountmanager komen aan bod en door je dit goed eigen te maken kun je meer verkoopkansen succesvol afsluiten in je CRM.

haal je targets in 2021!

Wat vinden onze cursisten van de training? "Fijn dat jullie alles afstemmen op de praktijk. Duidelijk, praktisch, ontspannen manier van presenteren, veel interactie, afwisselend, verscheidenheid aan onderwerpen". Deze training kreeg gemiddeld een 8,0 als cijfer.


Mail mij informatie over de media course