Bezoekadres: Smart Business Center | Daalwijkdreef 47 Amsterdam Zuid Oost |  

uurtje sparren

Een samenwerking begint voor ons heel laagdrempelig. We gaan gewoon een uurtje sparren met elkaar over jouw markt en jouw uitdagingen. Onze ervaring leert dat veel ondernemers zelf oplossingen voorhanden hebben om verbeteringen door te voeren maar dat iemand 'van buiten' helpt om anders naar de zaak te kijken. We investeren graag een uur voor een kennismaking. Neem deze eerste stap, dit ene uur zal ook jou verder brengen.

Sales strategie

We maken een analyse van je commerciële organisatie en stellen een aanbevelingsplan op. Dat doen we regelmatig voor klanten aan de hand van een Business Model Canvas. Een hulpmiddel om je strategische opties in kaart te brengen. Met als output geen vuistdik rapport maar een hands on praktisch plan met ambitieuze doelen en timings. Vervolgens helpen we je met de implementatie en de borging. En we blijven het project volgen, want we weten dat veranderingen niet van vandaag op morgen gerealiseerd zijn.  

in company salestraining

We ontwikkelen op maat gemaakte trainingen op het gebied van communicatie, verkoop, media en leiderschap. In onze salestraining staat consultative selling centraal. Eerst wordt de (latente) behoefte van de klant naar boven gehaald waarbij accountmanagers ook leren om de ‘pijn’ van de klant te raken. Alleen dan kun je succesvol zijn. Daarnaast worden alle mogelijke touchpoints die een accountmanager met de klant kan hebben getraind, waarbij social selling een belangrijk onderdeel is.

btb Customer buying journey

Uit de Business Model Canvas komen strategische groerichtingen naar voren. We maken een btb customer journey en geven inzicht in relevante touchpoints. Vandaag vindt het oriëntatieproces voor BtB aankopen voor 75 % online plaatst. Whitepapers, webinars maar ook online advertising en data zijn essentieel om leads te genereren. We hebben verschillende business cases op deze manier in kaart waarbij een mooi resultaat is gerealiseerd.

account based marketing

Wil je je richten op het binnenhalen van specifieke klanten dan maken we een plan dat helemaal gericht is op deze klanten. De klant en markt worden geanalyseerd, de DMU wordt in kaart gebracht, de match met jouw producten of diensten wordt gebenchmarkt en vervolgens worden de touchpoint vastgesteld. We monitoren de voortgang en begeleiden het gehele traject tot aan de deal.

werving & selectie

Uit ons uitgebreide netwerk accountmangers en salesmanagers selecteren we meerdere kandidaten voor jouw vacature. We benaderen pro actief de beste mensen uit de markt en zetten dus niet alleen je vacature uit op jobsites. We maken een profiel, selecteren meerdere kandidaten en maken een profielanalyse van hem of haar. We zijn niet snel tevreden , ons doel is om jouw verwachtingen te overtreffen.


Loopbaancoaching

Door veranderende marktomstandigheden veranderen of verdwijnen functies. Wij helpen medewerkers die van willen veranderen van baan met coaching. Deborah Ubachs is opgeleid tot loopbaancoach en heeft de ervaring om deze medewerkers te begeleiden.

Assessments

Wij maken gebruik van DISC analyses. Een PPA, Persoonlijke Profiel Analyse geeft inzicht in het werkgedrag van huidige en nieuwe medewerkers. Het geeft antwoord op vragen en geeft inzicht in welke sterke punten de persoon heeft en in hoeverre deze gebruikt worden. Het assessment is te gebruiken voor werving & selectie en geeft inzicht in de drijfveren. Ook worden inzichten verkregen in het gedrag van teamleden. We gebruiken deze analyse ook voor leiderschaps- en effectiviteitstrainingen.